eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie(~politycznie) Bedziemy przesyłac KPiR co miesiac do US? › Re: (~politycznie) Bedziemy przesyłac KPiR co miesiac do US?
    Date: Thu, 19 May 2016 17:24:50 +0200
    From: jedenptak <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: (~politycznie) Bedziemy przesyłac KPiR co miesiac do US?

    Dnia 2016-05-19, o godz. 16:25:04
    "Ghost" <n...@d...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "jedenptak" napisał w wiadomości grup

    -elektronicznie-i-raportowane-co-miesiac-do-urzedu-1
    0920/

    > To akurat jest nieuniknione i wynika z rozwoju technologicznego. Póki
    > co nie sądzę by dali radę "pożenić" transakcje, ale i tego się w
    > końcu dopracują.
    >
    > Nie widzę bynajmniej problemu w tym raportowaniu - ba, uczciwi na tym
    > zyskają.

    Pod warunkiem, że wszystko prowadzisz w jakimś zgrabnym programie,
    niedużo kosztującym (aktualizowanym) itd. To nie jest sama KPiR, to
    także raportowanie obrotów, zakupów, magazynów, itd. No i micro maja na
    to czas.

    Wyobraź sobie teraz firmę co ma wszystko z innej paczki, producenci
    (prg.) już nieistnieją , jest 100.000 faktur (wpada (_minimalnie_
    -niestety się okazało) obrotami w dużą, a system księgowy na DOSwej
    aplikacji. Do tego zobacz, nawet wyciagi trzeba wysyłać. Jest naście
    systemów raportujących (współpraca z koncernami) autorskich,
    skomplikowanych, dużych (tysiące linii kodu) napisanymi pod konkretne
    architektury,bazy,systemy. I wszystko to trzeba wyrzucić niemal i
    wymienić 90% wszystkiego, bo dali na to 4-5 miesięcy?? (specyfikacja
    w marcu pokazana).
    O ja pierdolę. Oby nie zbankrutowała na wymianie systemów.