    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pomiar poziomu hałasu w mieszkaniu
    Date: Sun, 12 Mar 2017 09:11:16 +0100

    W dniu 12.03.2017 o 00:28, kriters pisze:
    > Witam. Przygotowuje z prawnikiem pozew przeciwko pewnej szacownej
    > instytucji związany z uporczywym zakłócaniem mojego spokoju. Najpierw muszę
    > jednak przeprowadzić "próbę ugodową". W związku z tym szukam kogoś kto
    > pomoże mi ocenić aktualny poziom hałasu i zaproponować jakiś poziom
    > nowy, dopuszczalny poziom.
    >
    > Czy ktoś wie jakie osoby/instytucję mogą mi w tym pomóc? Mam jakieś
    > wyniki pomiaru przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska. Od tego
    > czasu hałas został trochę zmniejszony i tak jest nieakceptowalny.
    >
    > Nie mam pojęcia jak się za to zabrać.

    wyprowadzić się. na serio, przetestowałem na sobie, tak jest prościej.
    miałem sąsiadów którzy hałasowali, żyli z zasiłków więc pora dnia (i
    nocy) nie robiła im różnicy. Szanse na wygranie sprawy były, nawet duże,
    ale w bardzo bardzo odległej przyszłości.
    Tak czy owak, są firmy które przeprowadzają badania na stanowisku pracy,
    spróbuj tym nakarmić gooogla.