    From: "Budyń" <b...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pompa CO
    Date: Mon, 17 Dec 2012 16:33:39 +0100

    news:kanakc$jpa$1@news.task.gda.pl...
    > Wszystko zalezy od ustawien. Jezeli jest pogodowka, a tak powinno byc dla
    > ogrzewania podlogowego to niestety kociol mierzy ciagle temp. wody w
    > instalacji.

    przeciez to idiotyzm zeby wodę kręcić w czasie gdy sie nie grzeje. Straty na
    niepotrzebnie chodzącej pompie, i straty na rurkach w kotłowni zwykle
    chłodniejszej.
    Niemozliwe zeby ktos tak miał :-)

    a po drugie - po co w ogóle pogodówka? Jakas marketingowa nowomoda.
    Nie interesuje mnie pogoda na zewnątrz - mnie interesuje temperatura
    wewnątrz. Ma byc taka jaką zadam +- histereza.
    Moze w jakis specyficznych budynkach o duzych stratach trzeba inaczej
    (wyzej) wysterować piec podczas mrozów ale mysle ze zwykle jest to przerost
    formy nad trescią.

    b.