  • Data: 2021-03-10 12:37:34
    Temat: Re: pompa ciepła i bufor
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-03-09 o 21:54, Myjk pisze:
    > Tue, 9 Mar 2021 06:34:03 +0100, Uzytkownik

    > Ty, a ty dasz w końcu te swoje wyliczenia zwrotu PV w 25 lat?
    > Bo póki co niewiele się odróżniasz od zenka.

    Chcesz być lepszy od zenusia?

    Wyliczenia swoje przedstawiałem opierając się na kilku ofertach, które
    otrzymałem. To, że tobie to nie pasuje to twój problem. Jesteś chamski i
    piszesz, że są firmy, które robią taniej. Prosiłem o namiary ciebie i
    Marcina N, ale jak widać na prośbach tylko się skończyło i jakoś żadem z
    was nie potrafi podać takiego, konkretnego namiaru. Twierdzisz, że da
    się zamontować w cenie 3.5tys./kW i że sam prowadzisz firmę montującą PV
    to wiesz lepiej. Ale jak zacząłem cię cisnąć i prosić o kontakt to się
    okazywało, że nie za 3,5tys./kW tylko robiłeś za 4-5 tys./kW, gdzie ja
    liczyłem 6tys./kW, bo takie oferty otrzymywałem. Ceny montażu jakie
    podawałeś to są na poziomie montażu we własnym zakresie, a nie płacenia
    firmie za materiały + montaż. Jak więc widać jesteś zwykłym, parszywym
    kłamcą i jestem pewien, że oszukujesz na podatkach.

    Jesteś gorszym od zenusia, bo o ile on nie ma o tym pojęcia i robi to
    nieświadomie, o tyle ty kłamiesz i szukasz zwady z premedytacją.

    Dlatego moja odpowiedź będzie krótka "Spierdalaj oszuście!".