eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepompa powietrze woda - schlodzenie poddasza - czy to ma sens? › Re: pompa powietrze woda - schlodzenie poddasza - czy to ma sens?
  • Data: 2019-06-23 16:47:07
    Temat: Re: pompa powietrze woda - schlodzenie poddasza - czy to ma sens?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Janusz napisał:

> [...]
    [...]
    [...]
    > Widać na tym przykładzie że Tobie się też nie chciało liczyć tylko
    > tak się dopierdoliłeś do aukcji dla zasady aby coś napisać.

    Do aukcji?! Ależ skąd! Tam wszystko opisane jest zgodnie z prawdą.
    Tylko trzeba umieć to czytać (żeby potem móc policzyć).

    Nie chcę się powtarzać, ale na początku zadałem pytanie: jak trzeba
    liczyć, by wyszło, że ta pompka (przy okazji grzania wody do mycia),
    przepuszcza jeszcze przez siebie 450 metrów sześciennych powietrza
    na godzinę i ochładza je o 25 stopni?

    Sprzedawca obiecuje "w okresie letnim możliwość pracy jak mini
    klimatyzator", a tu wychodzi, że on nie taki mini, raczej maxi.
    W dodatku od razu robiący arktyczny chłód (to chyba ten opiewny
    w Useniecie całkiem darmowy "chłód odpadowy" do klimatyzowania
    tarasów).

    Jarek

    --
    Nie wszyscy mogą być mądrzy, panie oberlejtnant -- rzekł Szwejk
    tonem głębokiego przekonania. -- Głupi muszą stanowić wyjątek,