eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepompa powietrze woda - schlodzenie poddasza - czy to ma sens? › Re: pompa powietrze woda - schlodzenie poddasza - czy to ma sens?
  • Data: 2019-06-25 17:28:47
    Temat: Re: pompa powietrze woda - schlodzenie poddasza - czy to ma sens?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To może się okazać rzeczą nieistotną. Mamy do czynienia z tzw. symetrystą.
    > Przeczytał w notce katalogowej, że pompa grzeje wodę z mocą 4,8 kW.
    > Zaobserwował też, a może gdzieś przeczytał, że jak pompa z jednej strony
    > grzeje, to z drugiej chłodzi. Stąd już tylko krok do wniosku, że ta moc
    > grzewcza musi być zbilansowana "ujemną mocą chłodzenia", bo w przyrodzie
    > nic nie ginie. A to objawi się wydmuchem przeogromnej masy lodowatego
    > powietrza (jak przeogrmnej, to policzyć można z ciepła właściwego gazu).
    Acha czyli wg Ciebie skąd bierze ciepło do zagrzania wody?
    Zdecyduj się, bo wpierw piszesz że parametry są ok
    "Do aukcji?! Ależ skąd! Tam wszystko opisane jest zgodnie z prawdą.
    Tylko trzeba umieć to czytać (żeby potem móc policzyć)."
    A potem kwestionujesz te dane.

    > Na dniach zresztą swoje rachunki sprawdzi organoleptycznie i nam tu opisze.
    > A jeśli ta @#$% pompa będzie działać zgodnie z prawami fizyki, a nie "tak
    > jak powinna", to napisze skargę do producenta.
    Zmień lekarstwa albo lekarza albo już lepiej już się nie wypowiadaj na
    tematy
    o których nie masz pojęcia. Z mojej strony EOT.

    --
    Janusz