  • Data: 2016-04-29 23:20:16
    Temat: Re: prąd
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-29 o 10:41, t-1 pisze:

    > To normalne, że zegar nawet z kwarcem późni się lub śpieszy.
    Tu się z Tobą zgadzam w 100%

    > Więc jeśli zaczyna 2 taryfę 3 minuty później to i później ją kończy.
    Natomiast tu się z Tobą nie zgadzam.
    Oczywiście, że zegar później zacznie niską taryfę, później ją też
    załączy, natomiast czy nie wydaje Ci się, że w zdecydowanej większości
    odbiorców dużo większe zużycie energii występuje o 22:00 gdy się niska
    taryfa zaczyna niż o 6:00 dy się ta taryfa kończy ?

    W dobie obecnych możliwości sprzętu to nie problem ustawić zmywarkę czy
    pralkę by się załączyła o 22:05, lecz moim zdaniem zużycie energii
    "nieustawialnej" timerami jest i tak sporo większe wieczorem niż rano.
    W sumie to głównie o to mi chodziło poruszając ten temat.

    Zresztą to łatwo każdy może sprawdzić sam, każdy kto ma dostęp do
    wskazań liczników na stronie "mójlicznik"

    Pozdrawiam

    ps. nikt nie sprawdził jak wygląda ustawienie zegara w liczniku ?
    podajcie swoje wskazania