  • Data: 2009-12-20 19:57:56
    Temat: Re: prawidłowo ocieplone ściany GK
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:hgloov$vum$1@news.interia.pl...

    > Z tym ubijaniem to nie ma co przesadza. Na pewno trzeba ciac z zapasem, by
    > welna np. miedzy krokwiami miala z czego sie rozprezyc aby szczelnie
    > przylegala. Tak samo kolejne przylegajace kawalki welny musza do siebie
    > szczelnie przylegac. W grubosci jednak bym nie ubijal. Jak po bokach
    > bedzie szczelnie to wiac nie powinno.

    Będzie wiać sam zobaczysz. Zrobisz dziurkę na kabel i tam będzie strumyk jak
    z kompresora. Jak będzie zimno jak teraz to nawet zamarznie, a jak w
    profilach będzie gdzieś szparka to cała połać do remontu :-)
    Przekonasz się :-)
    2 dni temu ubijałem wełnę pod i nad veluxem. Dosłownie kolanem, składałem
    wełnę na 4 i jeszcze dociskałem kawałkami aż przestało wiać. Miałem tak, że
    od wewnątrz paroizozalcji po stronie wełny musiało wdmuchiwać i transferować
    zimno na płytę.