  • Data: 2011-04-05 12:28:22
    Temat: Re: problem z instalacj? CO - buczenie w grzejnikach
    Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Amir" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:inetnd$k0i$1@inews.gazeta.pl...
    > tak tez ustawiłem, pobiera czasami 20W
    > delikatne buczenie pojawi sie w grzejnikach
    > ale nie jest źlee,
    > co jednak oznacza, ze jakis błąd musiał być wykonany w instalacji.

    Jak to nieraz się dziwnie składa.
    29. marca byłem w Gorzowie Wlkp. akurat na szkoleniu firmy Wilo,
    na którym b. dużo miejsca poświęciono pompie, którą kupiłeś.
    Było zdejmowanie charakterystyk pompy na stanowisku laboratoryjnym.
    Podnoszenie 2m i ust. dpv to zalecenie gościa z serwisu.
    A najlepsze były ciastka tortowe na przerwach. :-)