  • Data: 2012-01-18 12:15:22
    Temat: Re: projekt domu do krytyki...
    Od: "a.no" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 10:19, "Adams" <n...@n...pl> wrote:
    > Użytkownik "A N." <a...@g...com> napisał:
    > Witam,

    > Z tego typu projektami jest tak, ze na
    > zewnatrz trzeba wykonczyc tak jak jest
    > w projekcie inaczej  wyjdzie roznie ;-)))
    >
    > [...]
    >
    > IMHO,
    > To nie jest tani projekt w budowie jak i w pozniejszym utrzymaniu.

    wlasnie mi chodzi o to zeby bylo tanio w budowie i utrzymaniu.
    Jakis podobny projekt tani w budowie i utrzymaniu o powierzchni
    podlogi/uzytkowej 145m2 - (bez garazu)
    Wydaje mi sie wlasnie ze to tani projekt - tani dach, wysoka scian
    kolankowa to nie bedzie sporo wiekszym wydatkiem w budowie, nie
    liczylem dokladnie, nie znam cen materialow budowlanych
    ale (2x10,5m+8,5mx2)x1m(podwuzszenie w stosunku do typowych domów) to
    ok 38m2 sciany + nieco na sciany wewnetrzne i wzglednie nieduze okna
    (ale to pewnie zrownowazy cena okien polaciowych w innych projektach).
    "Zgaduje ze cena budowy sciany kolankowej wyzszej i 1m w stosunku do
    "standartowych budunków" to okolo 10k PLN???
    Dodatkowo maly prosty dach, prostszego i mniejszego chyba nie ma.

> [...]
    > majatek,  duze okna tarasowe,  okna na klatce schodowej,
    > pomieszczenie pod balkonem,
    > poddasze uzytkowe, itp itd.
    > Wiele jest miejsc z ktorych moze wiać i bedzie wialo :-)))))))))))
    > Hehehe, nie widze rolet zewnetrznych ;-)
    >
    > A reszte juz opisano, taras na garazu, balkonik itp itd. takie tam
    > upiekszenia ktore w rzeczywistosci ograniczaja mozliwosci pozniejszej
    > aranzacji wnetrz ;-))
    >  itp itd.
    >
    > Koszt jest

    > Projekt jest ladny, tanio nie bedzie, ale pewno nie o to tu chodzi ;-))))

    ma byc tanio,
    niekoniecznie energooszczednie, energooszczedne okna od polnocy (?)-
    nie ma ich duzo.
    Przeszklenia okna i drzwi balkonowe zostalyby nieco zracjonalizowane,
    budynek nie straci na atrakcyjnosci :) jesli w wykuszu bedą okna a nie
    drzwi balkownowe, to samo w pokoju na parterze. Wielkie przeszklenie w
    salonie od poludnia tez jest jak na poludnie zbyt duze.
    Wiem ze zmianami rozkladu przeszklenia trzeba ostroznie...

    > pozdrawiam
    > Adams

    pozdrawiam, Artur