eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonowe › Re: prosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonowe
    From: "Stolat" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: prosba o porade przemakajaca sciana przez schody betonowe
    Date: Sat, 22 May 2010 21:16:08 +0200

    > Kosze też ciut podnoszą ostatnią dachówkę... chłopaki mówili, że chcący
    > wykonać to dobrze - żeby woda nie lała się pod dachówki - musieli
    > wypuścić blachę koszową na dachówki i tym samym... zawsze ta jedna
    > będzie odstawać.
    >
    > Looknijcie czy zrobili to dobrze?

    Według po pierwsze:
    krzywo docięte dachówki w koszu. To nie jest jakis proeblem albo tak musi
    być, jest krzywo i z każdym dniem będziesz coraz bardziej nienawidzić tą
    krzywiznę.
    JAk dla mnie do poprawki i jak to mówił Kiki zapłacić im paragonami za
    dachówkę.
    No kosz musi wychodzić na dachówkę. Mogą go jakoś dociąć dogiąć tak aby nie
    piało ale to już zależy od konkretnej sytuacji.
    - druga sprawa to za "króki" jest pas nadrynnowy. Powinnien być niżej
    wypuszczony tak co by woda nie chclapała na deskę doczołową.
    No i rynny powinny wchodzić trochę pod dachówkę tzn. tak że jak śnieg będzie
    ci się zsuawać to powinnien tylko trochę wpadać do rynny.
    Troudno mi to opisać.
    - i trzecia sprawa czy ty masz założone wróblowinice?
    Bo jak nie to koniecznie załóż bo ptaki będą ci tam włazić.
    Tak samo przyplnuj przy krawędzich gąsiorów aby założyli siatkę ochronną bo
    ci powłażą.
    No i czy listwy kominowe wpuścili Ci w komin czy tylko do niego przykleili?
    Powinno się naciąć rowek i zagiąć listwę i wpuścić w komin.
    Najlepij sobie iśc i zamówić dokładnie takie listwy jak potrzbeba wygnąć ci
    to bez proeblmu w zakładach które robią rynny.
    Bo te listwy co są w sklepach to shit :).

    Pozdrawiam
    Michał

    > Lać nie leje :-).
    >
    > http://picasaweb.google.pl/robercikus/Dach#547120031