    From: "skryba" <s...@o...eu>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: proszę o poradę
    Date: Thu, 30 Apr 2009 16:21:36 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Wówczas
    Twoje.

    > A zapobiegną one wdychaniu tego świństwa? Poza tym, czy jest to
    > ratowanie, czy marnowanie, to sprawa podejścia. Nie każdy lubi pryskane
    > owoce.

    Kupując w sklepie ma pewność na 99,99% że są opryskiwane wielokrotnie.

    > A może to jest nie sprawa znania się, tylko poglądu na to, co jest zdrowe?

    Faktycznie to kwestia "A może"
    Producent musi wyhodować by sprzedać. Nie opryska zbiory będą niesprzedawalne
    bo porażone różnymi choróbskami. O poglądy producenta jestem spokojny. Nie wyda
    ani centa więcej na ŚOR niż jest to niezbędne.

    Pozdrawiam pogodnie