    Date: Thu, 30 Apr 2009 10:45:31 -0400
    From: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: proszę o poradę

    skryba wrote:

    > Kupując w sklepie ma pewność na 99,99% że są opryskiwane wielokrotnie.

    Jednak istnieją niepryskane. Może trzeba wiedzieć gdzie kupić? A może
    wyhodować samemu?

    > Faktycznie to kwestia "A może"
    > Producent musi wyhodować by sprzedać. Nie opryska zbiory będą niesprzedawalne
    > bo porażone różnymi choróbskami. O poglądy producenta jestem spokojny. Nie wyda
    > ani centa więcej na ŚOR niż jest to niezbędne.

    Tutaj sprzedawane są owoce "organiczne" (w Europie nazywa się to
    "ekologiczne"). Takie kupuję. Od czasu do czasu ktoś przeprowadza
    niezależne badania na zawartość pestycydów i herbicydów i faktycznie
    mają one ich znacznie mniej niż "standardowe".

    Pozdrowienia,
    Michał

    --
    Michał Misiurewicz