  • Data: 2011-10-02 11:31:44
    Temat: Re: przepisy - akustyka w budowli wielorodzinnej
    Od: Wojtek <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/2/11 1:16 AM, lamia wrote:

    > rozmawiałeś z bdAudyotrem taak?

    Upsss, cos mi sie pomerdalo, wydawalo mi sie, ze bylu dwa linki ;)
    Ja rozmawialem z
    http://www.sonitus.pl/index.html

    > poda warunkiem że masz podstawę roszczenia - masz? (wykonałeś pomiar?)

    Pomiarow jeszcze nie robilem, waham sie czy pchac sie w te gre. Koszt
    na poczatek to wspomniane 2k (a wmoze i wiecej) ale potem droga przez
    meke (jesli oczywiscie pierwszy pomiar wykaze nietrzymanie norm) czyli
    sad. No i wynik sprawy niepewny.
    Dlatego odwlekam decyzje i szukam wsparcia ;)

    --
    pozdr
    Wojtek