    From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: przyłącze wodociągowe
    Date: Wed, 09 Mar 2011 23:25:18 +0100

    W dniu 2011-03-09 19:06, janusz_kk1 pisze:

    > Olej ich i zrób sobie studnię, ja miałem podobny problem, 50m do
    > rurociągu przez działkę
    > sąsiada i drogę. Zrobiłem studnię i mam swoją wodę, a później
    > dowiedziałem się od kolegi który się podłączał jak Aqua drze kasę
    > z tych co się podłączają, nie mówiac już o kupie papierów której żąda.

    :)
    Jeżeli chodzi o studnie to mam u siebie dwie z których czerpie wodę do
    podlewania ale to woda podskórna.
    Aby dowiercic sie do dobrej wody trzeba by wiercić podobnież około 50mb
    co przy 100zl za metr bieżący jest przeszło dwa razy drożej niż
    wybudowanie tych 120 ruro ciągu z przeciskiem pod drogą.

    Zważywszy na spadki terenu i oddalenie kanalizacji u nas nie będzie
    i mam już wybudowana POD , którą gmina w połowie mi zrefundowała nawet.

    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/