    From: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pyt o połączenie wyrównawcze
    Date: Tue, 17 Sep 2013 16:12:16 +0200

    > Nie bardzo rozumiem po co kable przy rozdzielaczu podlogowki i tym
    > bardziej pionu kanalizacyjnego?

    U mnie jest w rozdzielni podłogówki pompa, więc przewody konieczne były,
    mam tam też skrętke pociągniętą
    w salonie auraton, któr załacza lub wyłacza pompę, więc od niego do
    rozdzielni przewody tez potrzebne były.

    a że mam kocioł na ekogroszek/miał
    to np w okresie przejściowym zdarzy się, ze na kotle wskoczy 99temp :) kiedy
    to nie używam podłogówki tylko grzejniki w łazienkach,

    to po osiągnięciu 95 mam zrobione dzięki lan kontrolerowi, ze odkręca mi
    zawór i załącza pompkę od podłogówki,
    jak osiągnie temp na kotle zadaną 70 to się wyłącza, ot takie zabezpieczenie
    przed przegrzaniem,
    przy rozpalaniu się przydaje często.

    pozdrawiam
    AT