  • Data: 2018-05-21 19:37:17
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: pilocik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Te co oglądałem miały grzałki, bo podłączenie do ciepłej wody jest tylko
    > opcjonalne.

    mam taką z dwoma podłączeniami wody, generalnie działa to tak, że
    programy wysokotemperaturowe biorą z podłączonej ciepłej wody

    nie ma niestety opcji mieszania ciepłej i zimnej by uzyskać żądaną
    temperaturę np. 40st
    przy programie z tą temperaturą i tak załącza się grzałka,
    tak przynajmniej wyczytałem z instrukcji

    chciałem kiedyś podłączyć do niej licznik prądu i wody ciepła/zimna ale
    mi się nie chciało :D

    brałem też pod uwagę podłączenie "normalnej" pralki przez termozawór
    mieszający by woda do pralki miała ok 30st ale mi to odradzono, ponoć i
    pralka jak i pranie wyjdzie na tym gorzej niż na zasilaniu zimną wodą -
    nie pamiętam już konkretnych argumentów, ale musiały być dość istotne
    skoro odpuściłem takie rozwiązanie :D