  • Data: 2018-10-20 19:51:07
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 października 2018 15:27:42 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

> [...]
    w drogiej taryfie bo nie będe odgrzewanego obiadu jadał tylko dlatego żeby piekarnik
    o 13tej włączać.
    > Bez sensu, mikrofalą jest lepiej i szybciej.

    Nie uznajemy żarcia odgrzewanego w mikrofali,- ochydne jest.
    Mikrofale kupiłem lata temu, stała w kuchni sporadycznie coś tam używaliśmy, w końcu
    wylądowała w garażu. Jemy wspólnie normalne obiady a że o 16,30 w dni robocze to i
    gotowane sa w drogiej taryfie. W sobote, niedzielę obiady o 14 mamy ale wtedy cały
    dzień tańsza taryfa
    Ale nie rozpaczamy z tego powodu
    Żałożenie było takie że zmieniam taryfe a nie zmieniamy nawyków żeby się do taryfy
    dopasować
    I zadziałało.