    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 23 Oct 2018 00:22:09 -0700 (PDT)
    <pqfagd$ki8$1@node2.news.atman.pl> <pqfu2n$tkd$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <2...@g...com>
    <a...@g...com>
    <e...@g...com>
    <pqhm6o$lnf$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <6...@g...com>
    <pqk7rf$4a0$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <1...@g...com>
    <pqkkel$foe$2@news.icm.edu.pl>
    <c...@g...com>
    <pqmfm8$4jo$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: pytanie do Liściastego
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 października 2018 08:39:05 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > Bo jest problemem, piekarnik potrzebuje z 5 minut żeby się cały rozgrzał
    > w środku.

    To chyba oczywiste. Ale nie muszę czekać bezczynnie aż się rozgrzeje.

    > Jak nie jak tak :) W sekundę nie przygotujesz, to że robisz to
    > jednocześnie nie oznacza
    > że się nie musi rozgrzewać, on to robi zanim Ty przygotujesz.

    Napisałem gdzieś że się nie musi rozgrzewać? Napisałem ze rozgrzewanie piekarnika to
    żaden problem bo w tym czasie można potraw przygotować.

    > A mikrofala bierze 800-1000W a piekarnik np mój 3,6kw na 2 grzałki, więc
    > różnica jest, jak często robisz np zapiekanki to rachunek za prąd to
    > "widzi" :)

    Używać mikrofali vs piekarnik żeby oszczędzać?
    Jaja jakieś robisz sobie
    Pizza w piekarniku piecze się kilkanaście minut. Niech będzie że 10 minut piekarnik
    na maksa chodzi bo się nagrzać musi. To zużyje energii za 30-40gr. Czyli takie
    upieczenie pizzy to poniżej pół złotego wychodzi
    W sobotę robiłem łopatkę wolno pieczoną. 8 godz w piekarniku była ale na 150 stC.
    Następnym razem podłącze licznik ale szacuję że ok złotówki mnie ta operacja nie
    kosztowała. A pewnie mniej bo sobota to tańsza taryfa.
    Więc nie przesadzaj z tymi oszczędnościami na piekarniku.
    I nie zamierzam tu nikogo do niczego przekonywać.
    Moje zdanie jest jednak takie ze smakować z mikrofali żarcie może tylko komuś kto nie
    jadł nigdy porządnie upieczonej/ugotowanej potrawy. Ale to moje zdanie i nie trzeba
    się z tym zgadzać
    A ozywanie mikrofali rozumiem jak ktoś kawaler i się szybko odżywia albo ktoś nie ma
    możliwości normalnego obiadu zjeść tylko odgrzewać. Ale ozywać mikrofali bo taniej
    jak w piekarniku? Gwałt na rozumie wg mnie.