  • Data: 2019-03-18 14:38:52
    Temat: Re: pytanie o podstawy podłączenia PC PW
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.03.2019 o 10:46, Myjk pisze:
    > Sun, 17 Mar 2019 10:43:32 +0100, marios

    > Po pierwsze po co Ci bufor? Ja co prawda będę mieć, bo mi bufor potrzeba do
    [..]
    Uff, znowu to samo - napisałem tam (i w innych odpowiedziach) dlaczego.

    > Zaś hydrobox to po prostu zintegrowany zbiornik CWU razem z resztą gratów
    > PC, elektroniką, wymiennikiem itd.

    tzn.?
    Dałem dwa linki, w jednym "skrzynka z wiatrakiem", w drugim jakaś skrzynka
    extra - "Hydrobox".

    Jeżeli sednem jest "skrzynka z wiatrakiem" -co w niej jest zawarte? -prócz
    wiatraka :)

    A to drugie - nazwane "Hydrobox" - to tylko jakieś peryferia (pompa CO?,
    bezpieczniki, zbiornik CWU, ..?) i czy nie jest rzeczą trudną zastąpić ten
    Hydrobox innymi elementami np. CWU poprzez wymianę w buforze/bojlerze,
    stycznik z czujnikiem temp. , jakieś RPI w roli sterownika pompki CO itp...

    .. bo ten Hydrobox kosztuje 11 tys. a tam może jakieś kosztowne duperelki w
    środku co kupię i poskładam za tysiaka analogiczne urządzenie.