  • 21. Data: 2014-02-16 22:20:59
    Temat: Re: ręczniki - pytanie do kobiet...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:00:17 +0100, FEniks napisał(a):

    > No niestety, często ma, Pani Nerwowa. I sama o tym wiesz i wielokrotnie
    > piszesz.

    > Rozwieszam tam, gdzie pytają.

    Tu nie pytają.
    --
    XL
    "To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było

  • 22. Data: 2014-02-16 22:25:53
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-16 22:20, Ikselka pisze:

    > Tu nie pytają.

    To nie odpowiadaj.

    Ewa

  • 23. Data: 2014-02-16 22:26:54
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-16 22:15, Ikselka pisze:

    > Tak mi przyszło na myśl - czy te "akryle" się aby nie elektryzują?

    No ale żeby aż tak się elektryzowały, że nitki z ręczników wyciągają?
    Cuda, panie dzieju, cuda...

    Ewa

  • 24. Data: 2014-02-16 22:33:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:17:17 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > dobry ręcznik kosztuje, choćby przez to że zawiera znacznie więcej
    > materiału, bo jest gruby i ciężki... dobra bawełna też jest droższa niż
    > jakiś tani szajsowaty materiał.

    Gruby + ciężki = drogi może być z bawełny krótkowłóknistej lub (co częste i
    wręcz nagminne) przędzionej z dużym dodatkiem tzw kurzu bawełnianego:
    http://www.plastech.pl/oferty-b2b/Kurz-bawelniany-bi
    aly,o63050
    http://www.sacro.com.pl/sprzedam,91478,sprzedam-odpa
    d-bawelniany
    itd.
    I wtedy ten "gruby + ciężki = drogi" ręcznik, kupiony z zadowoleniem
    naiwnego, będzie się sypał jak tani i lekki, tylko kilkakrotnie bardziej.

    Natomiast ręczniki hotelowe - owszem, warto kupić, ponieważ
    producent/sprzedawca takich ręczników sprzedając je hotelom nie pozwoli
    sobie na oszustwo, bo straciłby stałego klienta. Tyle ze sama nazwa
    "hotelowe" to w handlu detalicznym tylko wabik na naiwniaka, trzeba dobrze
    sprawdzić sprzedajacego, a i to niczego nie gwarantuje.
    :-]

  • 25. Data: 2014-02-16 22:33:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:25:53 +0100, FEniks napisał(a):

    > To nie odpowiadaj.

    O _cenę_ nie pytają, tylko o jakość - więc to Ty daj sobie na wstrzymanie.

  • 26. Data: 2014-02-16 22:34:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:26:54 +0100, FEniks napisał(a):

    > No ale żeby aż tak się elektryzowały, że nitki z ręczników wyciągają?
    > Cuda, panie dzieju, cuda...

    Pył bawełniany. "Cudowna" kobieto, nie wiesz nawet, o czym się tutaj
    rozmawia, a pleciesz jak nakręcona.

  • 27. Data: 2014-02-16 22:46:33
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-16 22:33, Ikselka pisze:
    > O _cenę_ nie pytają

    A czy ja podawałam jakąś cenę?

    > , tylko o jakość - więc to Ty daj sobie na wstrzymanie.

    To już chyba wiesz, co robić...

    Ewa

  • 28. Data: 2014-02-16 22:47:40
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-16 22:34, Ikselka pisze:

    > Pył bawełniany. "Cudowna" kobieto, nie wiesz nawet, o czym się tutaj
    > rozmawia, a pleciesz jak nakręcona.

    Nie wiem, nie kupuję tak(n)ich ręczników, he he.

    Ewa

  • 29. Data: 2014-02-16 22:56:50
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    > Gruby + ciężki = drogi może być z bawełny krótkowłóknistej lub (co częste
    > wręcz nagminne) przędzionej z dużym dodatkiem tzw kurzu bawełnianego:
    [...]

    Mogłabyś rozwinąć swoją koncepcję technologiczną przędzenia takiej mieszanki
    ?
    I co się robi dalej z tej przędzy ?

    Pozdrawiam,
    JBP

  • 30. Data: 2014-02-16 23:13:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 22:46:33 +0100, FEniks napisał(a):

    > A czy ja podawałam jakąś cenę?

    Ocenę ceny, której w dodatku nie znasz.