  • 11. Data: 2014-02-11 15:52:59
    Temat: Re: ręczniki - pytanie do kobiet...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Feb 2014 09:45:34 +0100, Frez napisał(a):

    > Bo statystycznym facetom takie drobiazgi są całkowicie obojętne.

    Bo to nie oni sprzątają łazienkę 3-)
    Ale spoko, genderowcy to zmienią, czy chcesz, czy nie - precz fkącu z tymi
    stereotypami ról kobiety, niezwiązanych z jej budową biologiczną 3333-P
    --
    "To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było
    żebrać na ulicach o sprzęt medyczny!

  • 12. Data: 2014-02-16 20:51:24
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-01-30 21:17, Frez pisze:
    > Czy są na świecie ręczniki, z których nie sypią się te drobne włoski?
    > Po każdej kąpieli i suszeniu moje akryle są zapylone.. Wanna wygląda
    > obleśnie- po 2-3 dniach brzegi są szare od pyłu:-(
    > PS: z białych, pył na tle umywalki i wanny jest szary...

    Kupuj droższe (np. takie, które można prać przynajmniej w 60st.) z nich
    się nic nie sypie.

    Ewa

  • 13. Data: 2014-02-16 21:13:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 20:51:24 +0100, FEniks napisał(a):

    > Kupuj droższe (np. takie, które można prać przynajmniej w 60st.) z nich
    > się nic nie sypie.

    Pani Droższa, skąd Ty niby wiesz cokolwiek o _cenie_ ręczników Wątkodawcy?
    Ewidentnie odezwałaś się tylko i wyłącznie po to, aby zaistnieć i
    podreperować sobie ego. Cena ma mizerny związek z jakością, to prawda
    znana od wieków, więc rozwieś swoje rady gdzieś na płotach wokół swojej
    posesji, bo tu się mówi o jakości, a nie o cenie.

    --
    XL

  • 14. Data: 2014-02-16 21:23:04
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

> [...]
    > znana od wieków, więc rozwieś swoje rady gdzieś na płotach wokół swojej
    > posesji, bo tu się mówi o jakości, a nie o cenie.

    Okres się zbliża?

  • 15. Data: 2014-02-16 21:54:25
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-16 21:23, Qrczak pisze:
    > Dnia 2014-02-16 21:13, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Okres się zbliża?

    Eh, optymistka...

    Ewa

  • 16. Data: 2014-02-16 21:57:32
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-07 22:26, m4rkiz pisze:
    > "Frez" <f...@g...com> wrote in message
    >

    > albo dobre reczniki - szukaj 'hotelowych' dobrej firmy
    >
    > albo przepierz je z 10 razy

    Właśnie hotelowe ręczniki, wielokrotnie prane, "sypią się". Być może,
    jeśli są dobre jakościowo, zaczynają "sypać się" później.

    Ewa

  • 17. Data: 2014-02-16 22:00:17
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2014-02-16 21:13, Ikselka pisze:

> [...]
    > Ewidentnie odezwałaś się tylko i wyłącznie po to, aby zaistnieć i
    > podreperować sobie ego. Cena ma mizerny związek z jakością, to prawda

    No niestety, często ma, Pani Nerwowa. I sama o tym wiesz i wielokrotnie
    piszesz.

    > , więc rozwieś swoje rady gdzieś na płotach wokół swojej
    > posesji,

    Rozwieszam tam, gdzie pytają.

    Ewa

  • 18. Data: 2014-02-16 22:15:29
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 21:17:42 +0100, Frez napisał(a):

    > Po każdej kąpieli i suszeniu moje akryle są zapylone.

    Tak mi przyszło na myśl - czy te "akryle" się aby nie elektryzują? Sama mam
    ceramiczne umywalki i stalową emaliowaną wannę, ale zauważyłam coś
    podobnego w łazienkach wielu osób, tj że wszelkie "akryle" łapią wszelkie
    pyłki. Więc to, czego na normalnej metalowej wannie czy ceramicznej
    umywalce nie osiadłoby, być może jest przyciągane przez akrylową?
    --
    XL

  • 19. Data: 2014-02-16 22:17:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

> [...]
    > jakością, to prawda znana od wieków, więc rozwieś swoje rady gdzieś
    > na płotach wokół swojej posesji, bo tu się mówi o jakości, a nie o

    pierdoli.... hipolicie...

    dobry ręcznik kosztuje, choćby przez to że zawiera znacznie więcej
    materiału, bo jest gruby i ciężki... dobra bawełna też jest droższa niż
    jakiś tani szajsowaty materiał.

  • 20. Data: 2014-02-16 22:18:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 21:23:04 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2014-02-16 21:13, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

    > Okres się zbliża?

    Handlujesz tamponami? - to sobie o płotach doczytaj u Pani Droższej, chyba
    jest tuż przed, może kupi.

    --
    XL