  • Data: 2018-01-14 20:49:33
    Temat: Re: rekuperator jaki wybrać
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 14 stycznia 2018 20:10:13 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
    > 1/6 powierzchni króćca głównego. Wiec najlepiej by było dać po 6 rur a mi jak
    > bym nie liczył wychodzi po 8:-)

    Jak daleko jest od pomieszczeń do skrzynek rozdzielczych?
    Ja u siebie na pokoje dałem 2x63, ale ja mam dość daleko.

    > Poza tym czy jest sen robić wszystko na osobnych kanałach? -
    > nie chciałbym stosować trójników a osobne kanały tej samej długości by opory
    > były podobne - kanały zawsze można zawinąć itp.

    To jest pomijalne. Jak będziesz czuł potrzebę (w co wątpię) to sobie
    doregulujesz anemostatem. Każda rura 63 osobno ze skrzynki do puszki
    rozprężnej.

    > Skrzynki z nierdzewki brać czy z poliwęglanu???

    Ja mam skrzynki blaszaki a puszki plastikowe. Nie wiem czy dobrze,
    nie zastanawiałem się nad tym specjalnie :> A no puszka 3x63 w kuchni
    jest blaszak bo nie było takich plastikowych.

    > Rury fi160 brać gładkie i wyklejać je wełną samoprzylepną czy brać
    > sonoducty???

    No jasne że sonoducty, robią jako tłumiki! Ja bym dał fi200, niewiele droższe
    (z 10% więcej) a opory mniejsze.

    A tak ogólnie to chyba dobrze to wygląda. Do sypialni puściłbym jednakowoż
    2 rurki 63.

    L.