  • Data: 2012-06-28 14:37:47
    Temat: Re: rekuperator - solar czy bateria sloneczne ?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jshh4r$gl$1@news.task.gda.pl...

    > te które ja mam to są rurki sprzedawane przez havalexa, można je wyginać i
    > nie pękają, oczywiscie jak jakiś matołek będzie rurkę wyginał w jednym
    > miejsu kilka razy w różne strony to materiał póści bo taka jest natura
    > metali że jak sie je wygina to pękają. Elementarne drogi watsonie :)

    Skoro okazalem sie tym matolkiem, to moze powiem na czym polegala rzecz.
    Nakretka przy zestawie pompowym jakby sie zatarla. Podczas dokrecania
    wszystko zaczelo sie prezyc, bo nakretka nie mogla obracac sie niezaleznie.
    Polaczenie ciagle cieklo. Odkrecalem, poprawialem, dokrecalem, az pierdut.
    Rurki byly trzy, wyp... to g.... i zalozylem miekka miedz.

    Pozdro.. TK