eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieremont: osprzet 3 pytania › Re: remont: osprzet 3 pytania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: remont: osprzet 3 pytania
    Date: Sun, 22 Jul 2018 09:00:07 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 12
    Message-ID: <pj1a1o$mk2$1@node2.news.atman.pl>
    References: <d...@g...com>
    <5b52cd40$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-132-70.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1532242808 23170 94.254.132.70 (22 Jul 2018 07:00:08
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Jul 2018 07:00:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.0
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:542848
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21.07.2018 o 09:37, Majka pisze:
    > Sam bolec pod względem estetycznym mnie ani ziębi ani grzeje - pytam o konieczność
    użycia gniazdek z bolcem, bo czasem, rzadko są wtyczki, które nie pozwalają się
    włożyć do gniazdka z bolcem. Poza tym bez bolca jest nieco wygodniej, bo nie trzeba
    się zastanawiać w którą stronę skierować wtyczkę.

    A pasy w aucie zapinasz kosztem wygody? Bo bolec w gniazdu podłączony
    pod różnicówkę, spełnia podobne zadanie.

    Wtyczki możesz zawsze wymienić za pomocą śrubokręta. Chyba to łatwiejsze
    niż wymiana wszystkich gniazdek?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1