  • Data: 2018-07-22 15:38:33
    Temat: Re: remont: osprzet 3 pytania
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 22 lipca 2018 15:29:41 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Jeszcze bardziej niepodobające jest, że w Prawie o Normalizacji jest zapis:
    > Rozdział 3
    > Polskie Normy i inne dokumenty normalizacyjne
    > Art. 5.
    > 3. Stosowanie Polskich Norm jest dobrowolne.
    >
    > Ale czy ktoś się odważy nie stosować norm, które są przywoływane
    > "Rozporządzeniem ... w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
    > odpowiadać budynki i ich usytuowanie"?

    eee, jak sa przywoływane to są obowiazkowe. W normie 4-41 nic o gniazdu z bolcem nie
    ma :)

    > Natomiast dziwię się Tobie, że masz w tym przypadku jakiekolwiek
    > wątpliwości. :)

    jest bardzo powazna różnica miedzy instalacjami przemyslowymi a takimi do uzytku
    domowego. A przepisy tego nie rozróżniają.
    Nie widze najmniejszego powodu (poza przepisami) posiadac gniada z bolcem w salonie
    gdzie używam wyłącznie urzadzen w IIklasie izolacji.

    b.