  • Data: 2018-07-22 15:29:35
    Temat: Re: remont: osprzet 3 pytania
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-22 o 14:39, Budyń pisze:

    > gniazdo traktowalem jako miejsce przyłaczenia urządzenia o czasem innym sposobie
    ochrony.
    > No ale czytając wprost to te bolce powinny być. Nie podoba mi sie to ale sie nie
    kłóce :)

    Jeszcze bardziej niepodobające jest, że w Prawie o Normalizacji jest zapis:
    Rozdział 3
    Polskie Normy i inne dokumenty normalizacyjne
    Art. 5.
    3. Stosowanie Polskich Norm jest dobrowolne.

    Ale czy ktoś się odważy nie stosować norm, które są przywoływane
    "Rozporządzeniem ... w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
    odpowiadać budynki i ich usytuowanie"?

    Natomiast dziwię się Tobie, że masz w tym przypadku jakiekolwiek
    wątpliwości. :)