  • Data: 2018-07-16 08:01:44
    Temat: Re: remont: tv na scianie co pod nim
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.07.2018 00:24, Uzytkownik wrote:
    > Tyle, że do projektora trzeba być ślepym, żeby nie zauważyć, że obraz
    > jest gorszej jakości i ślepym, żeby nie słyszeć pracującego wentylatora
    > chłodzącego.

    Bzdura i jedno i drugie. Po co takie kategoryczne stwierdzenia?
    Ja mógłbym tak samo napisać, że tv LCD nie nadaje się do oglądania
    materiałów w SD - obraz jest fatalny, kompletna dyskwalifikacja.

    Moja optoma jest praktycznie bezgłośna i obraz ma bardzo ładny.
    Jest tylko jedno ale. Ja rzucam z ~3,5m na ekran 92" i wtedy wystarczy w
    zupełności tryb eco dla uzyskania odpowiedniej jasności. W tym trybie
    projektor jest cichy.
    O wiele lepiej radzi sobie z sygnałem SD niż TV LCD. Coś jak plazma,
    którą zresztą także posiadam.

    > TV daje wielokrotnie lepszy obraz, który bez problemów daje się oglądać
    > przy oświetleniu, pożerając przy tym 10 razy mniej energii elektrycznej
    > i nie hałasując tak jak projektor.

    Zgoda z oglądaniem w dzień.

    > Nie wyobrażam sobie, aby projektor mógł zastąpić telewizor. Może być
    > tylko i wyłącznie dodatkiem, który umożliwi zrobienie sobie kina
    > domowego wieczorem, kiedy można całkowicie zaciemnić pokój i otworzyć
    > browara, ale do codziennego użytku się nie nadaje.

    To zależy jak często ogląda się telewizje.
    Ja oglądam w śladowych ilościach i z powodzeniem mógłbym z TV
    zrezygnować. Do sporadycznego oglądania w dzień opuszczam nieco rolety.

    > U mnie TV jest włączony cały dzień czy
    > się go ogląda czy też nie.

    No to faktycznie, projektor nie sprawdzi się u Ciebie jako substytut tv.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info