  • Data: 2012-07-01 21:23:13
    Temat: Re: rezystancja pomiędzy 0 a bednarką?
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A teraz czekam co Dyjor będzie pyszczył. Wiem że to co napisałem
    > przerasta jego możliwości pojmowania otaczającego Świata. I jestem ciekawy
    > jaka teorię wymyśli. Wiem że trochę przesadziłem z tym myśleniem. Ale co
    > mi
    > tam. Niech się cieszy.

    Pomijam fakt wymieniania kolegi Dyjora w każdej z Twoich odpowiedzi,
    ponieważ
    zakrawa to na ....

    Ale tak wracając do tematu, to co Twoje dość długie wypracowanie ma
    wspólnego
    z pytaniem Amira? Nie jestem pewien czy przeczytałes, co on chce zmierzyć?

    Jeżeli pytacz chce się dowiedzieć czy uziom z bednarką jest dobrze połączony
    to musi wykonać pomiar skuteczności uziomu, czego MARKETOWYM MIERNIKEM
    za 12 czy 50zł NIE ZROBISZ. Pomiar skuteczności uziomu technicznie nie jest
    prostą
    czynnością jeżeli ktoś nigdy tego nie robił i nie wystarczy do tego zwykły
    omomierz.

    Jeżeli pytacz ma uziemiony punkt neutralny IMHO nie zmierzy tego czy nie ma
    namieszane
    w gniazdkach czy uziom to zero a zero to uziom. Może to stwierdzić
    organoleptycznie,
    oglądając jak są podłączone kable, ewentualnie rozłączając uziom od
    neutralnego i sprawdzić
    czy jest przejście.