  • 1. Data: 2015-03-15 22:12:30
    Temat: schody
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    czy tak się robi stopnie dębowe z klejonki ?

    http://v041109.home.net.pl/pliki/tata/imag0313.jpg
    http://v041109.home.net.pl/pliki/tata/imag0314.jpg
    http://v041109.home.net.pl/pliki/tata/imag0317.jpg

    miały być sklejane ale o co chodzi z tą sklejką w środku ?

  • 2. Data: 2015-03-15 22:29:33
    Temat: Re: schody
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 15 marca 2015 22:12:40 UTC+1 użytkownik pilocik napisał:
> [...]
    > http://v041109.home.net.pl/pliki/tata/imag0317.jpg
    >
    > miały być sklejane ale o co chodzi z tą sklejką w środku ?
    Dzięki sklejce powstał laminat. Dąb jest bardzo łupliwy. Sklejony ze sklejką będzie
    zdecydowanie trwalszy.

  • 3. Data: 2015-03-15 22:43:50
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    > Dzięki sklejce powstał laminat. Dąb jest bardzo łupliwy. Sklejony ze sklejką będzie
    zdecydowanie trwalszy.

    a czy nie powinny być też tańsze ?
    w końcu 30% materiału to sklejka

  • 4. Data: 2015-03-15 23:11:53
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 15 marca 2015 22:43:54 UTC+1 użytkownik pilocik napisał:

    > a czy nie powinny być też tańsze ?
    > w końcu 30% materiału to sklejka

    Cena to nie mój problem. Napisałem o co chodzi ze sklejką i dlaczego taka deska jest
    lepsza od litej albo klejonej z dębowych kawałków.

  • 5. Data: 2015-03-15 23:14:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    Tańsze od czego?

  • 6. Data: 2015-03-16 08:51:16
    Od: pilocik <r...@e...pl>

    W dniu 2015-03-15 o 23:14, Kris pisze:
    > Tańsze od czego?

    Tańsze od stopnia wykonanego w całości z klejonki dębowej.
    Takie były zamawiane i za takie było rozliczenie.
    Gdyby nie przypadek pomyłki płytkarza i konieczność zerwania jednego
    stopnia to byłbym nadal przekonany że to w całości dębina.

    Pytanie brzmi: robić aferę stolarzowi ?

  • 7. Data: 2015-03-16 09:01:49
    Od: albercik <n...@g...pl>

    W dniu 16.03.2015 o 08:51, pilocik pisze:

> [...]
    > Gdyby nie przypadek pomyłki płytkarza i konieczność zerwania jednego
    > stopnia to byłbym nadal przekonany że to w całości dębina.

    możesz porozmawiać na temat stosowanych materiałów, niezgodności z
    umową, ale nie robił bym bym dymu że masz materiał gorszy czy
    tańszy(moje subiektywne zdanie, nie wiem czy jest jakaś różnica i w
    którą stronę) Wydaje mi się że ten stopień z wkładką w środku wymagał
    więcej pracy a by go wyprodukować, a i materiału wcale dużo mniej nie
    poszło. Zapewne to nie oszczędność materiału przyświecała takiej
    konstrukcji stopnia.

  • 8. Data: 2015-03-16 11:39:22
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 marca 2015 08:51:20 UTC+1 użytkownik pilocik napisał:

> [...]
    > Gdyby nie przypadek pomyłki płytkarza i konieczność zerwania jednego
    > stopnia to byłbym nadal przekonany że to w całości dębina.

    W związku z czym chcesz robić aferę? W związku z tym że masz lepsze niż by było takie
    jak ci się wydawało. Jak sklejka jest dębowa to na idiotę wyjdziesz. Jak by tam była
    fornirowana płyta paździerzowa to by stolarzowi należało się przywrócenie do pionu.

  • 9. Data: 2015-03-16 11:49:33
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "pilocik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > czy tak się robi stopnie dębowe z klejonki ?

    Nie, ale to wcale nie znaczy że zostałeś oszukany. Klejonka to coś innego,
    ale te też są ok (a może nawet lepsze) :-)

    Przychylam się do zdania że koniec końców stolarz miał z tym więcej roboty i
    więcej to kosztowało niż gdyby zrobił je z litej klejonki, dlatego żadnego
    oszustwa ani chęci zaoszczędzenia na kliencie bym się tu nie dopatrywał.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 10. Data: 2015-03-16 12:08:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 marca 2015 22:12:40 UTC+1 użytkownik pilocik napisał:
    > miały być sklejane ale o co chodzi z tą sklejką w środku ?

    A co na to stolarz?