  • 31. Data: 2015-03-18 14:35:08
    Temat: Re: schody
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:mebss4$dgd$...@d...me...

    > generalnie to jest droga w stosunku do drewna.
    > Tylko w niej udział pracy jest dużo mniejszy niż w jednostkowo robionych
    > schodach bo produkcja seryjna

    Dokładnie. Gdyby takie stopnie były robione seryjnie to byłyby tańsze, ale
    nadal w podanym przypadku do urwania jest tylko 1/3 ceny. Natomiast "dębowa"
    deska barlinecka to ma może 20% dębu więc jak widać do urwania jest znacznie
    większy kawałek ceny.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 32. Data: 2015-03-18 14:51:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Mysle, ze z tymi schodami to troche jest tak jak z krokwiami.
    > Zaklada sie w dyskusji, ze np. 12 metrowa krokiew bedzie kosztowala tyle
    > co dwanascie krokwi jedno metrowych.

    to IMHO bardzo złe załozenie.
    metr metrowej beleczki jest tańszy niż metr 12metrowej :)
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2015-03-18 15:07:28
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-03-18 o 14:51, masti pisze:

    > to IMHO bardzo złe załozenie.
    > metr metrowej beleczki jest tańszy niż metr 12metrowej :)

    Wlasnie chlopaki w dyskusji tak sobie zakladaja. Biora metr szescienny i
    dokonuja obliczen. A tym czasem to jakas unifikacja zastosowan przy
    okazji produkcji innych wyrobow. Wyglada na to zwyczajnie, ze stolarz po
    prostu taki produkt gdzies pozyskal i w ten sposob postanowil go
    uplynnic, na zasadzie wklei sie kit, bedzie git.

    Pozdro.. TK