  • Data: 2010-12-16 05:35:58
    Temat: Re: schody zelbetowe - czas usuniecia szalunku
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek Bronowski napisał:

    > Tez mi sie tak wlasnie wydawało. Chodzi o to, zeby nie zamarzla woda zanim
    > zostanie zwiazana przez cement. Czyli w sumie najwazniejsze jest zeby w
    > ciagu powiedzmy pierwszych 3-4 dni beton nie byl wysawiony na temperatury
    > znacznie ponizej zera.

    Jak bierzesz z betoniarni, to możesz poprosić, żeby dodali jakiś
    preparat przeciwmrozowy - nie wiem dokładnie co... chlorek wapnia, czy
    co... :-)

    Ja lałem strop w ub roku na przełomie października i listopada. Było
    wtedy już chwilami mroźno, a w nocy temp spadała do kilku stC poniżej zera.

    Przyjedź teraz, dam Ci wiertarkę i spróbuj coś wywiercić :-)))

    W betoniarni poprosiłem o ulepszacz przeciwmrozowy. Za kilka złotych
    dosypali czegoś tam.

    pozdr
    robercik-us