  • 81. Data: 2023-07-11 19:37:52
    Temat: Re: sezon ogórkowy
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Podkreślić przy tym należy, że pomiar takim muchomierzem nie
    > jest bez wpływu na obiekt mierzony. Pisał już o tym dawno temu
    > Werner Heisenberg. I niech nam tu żaden Schrödinger ze swoim
    > kotem nie wyjeżdża, bo nie ma racji.

    Spodziewałem się, że tu dojdziemy.
    Obaj fizycy definiują to samo w sumie, tylko kot jest taki
    bardziej tiktokowy :-)

  • 82. Data: 2023-07-11 19:40:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Sam natomiast podzieliłem się własnymi
    > obserwacjami -- sezon długich wyjazdów dopiero się rozkręca, może
    > inni zechcą skonfrontować własne pomiary z moimi.

    W tym tygodniu będzie gruntowne mycie,
    a w przyszłym będę miażdżył niemieckie muchy autostradowe.
    W środku lata i za dnia. Zobaczymy.

  • 83. Data: 2023-07-11 19:45:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 18:30 Jarosław" Sokołowski" <j...@l...waw.pl> pisze:

> [...]
    > jest bez wpływu na obiekt mierzony. Pisał już o tym dawno temu
    > Werner Heisenberg. I niech nam tu żaden Schrödinger ze swoim

    I o to chodzi na newsach.
    Okazuje się, że od nic nie znaczącego wątku o ogórkach do poważnej fizyki
    jest rzut beretem, bez antenki oczywiście :-)

    TG

  • 84. Data: 2023-07-11 19:47:07
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 19:45 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > I o to chodzi na newsach.
    > Okazuje się, że od nic nie znaczącego wątku o ogórkach do poważnej
    > fizyki jest rzut beretem, bez antenki oczywiście :-)

    A przy okazji można to i owo sobie na spokojnie wyjaśnić ;)

    TG

  • 85. Data: 2023-07-11 20:06:23
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid>

    dn. 11.07.2023 o 19:03, Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > wszystkich na pewno nie wyłapałem, ale aktualnie wschodząca
    > rzodkiewka i już "dochodząca" jest bez nadgryzień.
    > Zbieranie + firewall w postaci snacolu daje efekty.

    "Ten środek to trująca substancja tzw metaldehyd - mówi Jakub Dłubisz,
    lekarz weterynarii z lecznicy Błonie. (...) Środek jest dlatego groźny,
    że szybko zatruwa ośrodkowy układ nerwowy. Prawie natychmiast powoduje
    paraliż, drgawki, ataki padaczki."

    Przyznam, że prawie dałem się nabrać na ten sielski eko-obrazek
    własnego warzywniaka ze swojskimi ogórkami.

    Mateusz

  • 86. Data: 2023-07-11 20:08:43
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 20:06 Mateusz Viste <m...@...invalid> pisze:

> [...]
    > paraliż, drgawki, ataki padaczki."
    >
    > Przyznam, że prawie dałem się nabrać na ten sielski eko-obrazek
    > własnego warzywniaka ze swojskimi ogórkami.

    I jak to nie nazwać jak manipulacją? - zobacz wyżej co ma wspólnego snacol
    z warzywniakiem.

    TG

  • 87. Data: 2023-07-11 20:17:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Nie chce mi się tego szukać ale to nie była chyba Twoja sugestia, nie
    > pochlebiaj sobie.

    Nie pochlebiam sobie, tylko tak to zapamiętałem. Pomysł sam się narzucał,
    być może ktoś mnie ubiegł i napisał pierwszy.

    > Wróć do wątku z hebym i wyciągnij wnioski, bo widzę, że nic do Ciebie
    > jednak nie dotarło. A szkoda, napisał świetną analizę Twojego charakteru.
    > Możesz sporo z tamtego wątku wynieść, poważnie.

    Znam kol. Marudnego niemal od dziecka, doceniałem zawsze. Jednak za co
    innego go lubimy, niż analizy charakterologiczne.

    > Niestety nie wiem, od dwóch lat już nie mam tych kamyczków, powstała
    > inna aranżacja.

    Czyli ze trzy lata wytrzymał. To cieszy.

    --
    Jarek

  • 88. Data: 2023-07-11 20:18:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    cef napisał:

    > Spodziewałem się, że tu dojdziemy.
    > Obaj fizycy definiują to samo w sumie, tylko kot jest taki
    > bardziej tiktokowy :-)

    Doszliśmy do rzeczy bardzo ważniej: nie sam temat jest ważny,
    ale jego przedstawienie.

    Jarek

    --
    jak tu orzec czy
    fizycy się mylą

  • 89. Data: 2023-07-11 20:19:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    > I o to chodzi na newsach.
    > Okazuje się, że od nic nie znaczącego wątku o ogórkach do poważnej
    > fizyki jest rzut beretem, bez antenki oczywiście :-)

    Bez antenki jest nieregulaminowy. Żeby rzut został zaliczony, beret
    musi upaść antenką do góry. Mistrzoatwa świata w rzucie beretem od
    lat odbywają się w Krotoszynie.

    https://csir.krotoszyn.pl/aktualnosc-35853-xxvii_mis
    trzostwa_swiata_w_rzucie.html

    --
    Jarek

  • 90. Data: 2023-07-11 20:23:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

> [...]
    > paraliż, drgawki, ataki padaczki."
    >
    > Przyznam, że prawie dałem się nabrać na ten sielski eko-obrazek
    > własnego warzywniaka ze swojskimi ogórkami.

    A ja sobie zacząłem wyobrażać drgającego ślimaka w ataku padaczki.

    --
    Jarek