    From: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: solarnicy
    Date: Sun, 24 Mar 2013 18:13:25 +0100

    news:kin2fu$elv$1@usenet.news.interia.pl...

    >Cos za mocno ten kolektor grzejesz...

    Śnieg się stopi i wróci wszystko do normy.
    26kWh dzisiaj. W lecie tak wysokie uzyski mogłem mieć tylko pod warunkiem że
    cały absolutnie cały baniak od dołu do góry zaraz z rana na początku cyklu
    był zimny jak plecy nieboszczyka. I to nie tyle by bylo jak dzisiaj.
    Dzisiaj sporo poszło w podłogę.
    Masakra jakaś z tą wiosną. Już mam -8stC. Złamało mi drzewo w lesie, nie
    dość że puściło soki i już pąki zaczęły się robić to najpierw śnieg je
    obkleił a potem mróz ścisnął. Pień drzewa na długości 2metrów idealnie jak
    by go siekierą rozciął rozpołowiony. Górna część spadła mi na ogrodzenie. W
    sumie to już 3 drzewo które złamało się tej zimy tylko koło mnie. Takich jaj
    to jeszcze nie miałem. Żeby zrobić na złość zimie, dzisiaj zamiast na stok
    mimo wspaniałych warunków, narty schowałem na strych. Uziemiło mi dwa auta.
    W piątek jeździłem jednym a dzisiaj rano nie da się kół skręcić bo lód w
    nadkolach obsunął się i zablokował tak że nie da się ruszać kołami.Wsiadam
    do drugiego a tu aku padnięte. Dobrze że jeszcze trzecie jest i to w garazu
    :)))

    Marek