  • Data: 2010-10-24 13:55:09
    Temat: Re: sterownik pokojowy
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ia1c1p$v6g$1@news.onet.pl...

    > Po prostu mylisz dwie rsprawy tj. praca w obniżonym zapotrzebowaniu na
    > ciepło, kiedy odcięte są grzejniki, a kocioł grzeje bojler z wyłączeniem
    > kotła przez sterownik pokojowy, kiedy na skutek realizacji tej funkcji
    > przy
    ...ciach

    Widzę że znowu jak onegdaj zaczynasz dopisywać kolejne teorie podczas
    kolejnych wypowiedzi.
    Jak zwykle ewoulujesz w wypowiedziach na swój użytek aby zawsze wyszło na
    twoje.

    Napisałeś że kocił _się_wyłączy_ i tyle.

    Nie brnę z tobą w dalszej dyskusji bo i tak wiem że zaraz napiszesz że się
    na tym znasz jak żaden inny.
    Powinieneś koniecznie jak najszybciej napisać do producentów kotłów aby nie
    wyposażali swoje kotły w styki do regulatorów pokojowych gdyż
    producent oraz niekumaci instalatorzy nie wiedzą że taki zestaw jest
    destrukcyjny dla kotła.
    Koniec. Nie odzywam się więcej w tym temacie.

    Marek