  • Data: 2017-07-15 17:36:47
    Temat: Re: strop wylany :-)
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.07.2017 11:27, Myjk wrote:
    > Fri, 14 Jul 2017 22:45:20 -0700 (PDT), uciu

    > Na fakturę był beton, z certyfikatem? Może trzeba betoniarnię pogonić...
    >
    > Mi strzeliła belka na stropie i wszsytko wskazuje na to, że była wadliwa.
    > Też będę walczyć z betoniarnią która belki dostarczyła, choć jak znam życie
    > to stwierdzą, że ekipa uszkodziła. Dobrze chociaż, że betoniarnia z
    > polecenia majstra, to może mniej będą na siebie zwalać. :P

    A mnie prozaicznie nie dopilnowali grubości ław fundamentowych. W
    projekcie było 40 zrobili około 32cm i zbrojenie było prawie bez
    otulenia. Kierbud z inspektorem się zmówili przeciw mnie żeby to ukryć.
    Pogoniłem ekipę ale w plecy byłem i tak.

    Wylałem nowe ławy na tych popękanych. Niestety krzewię wiedzę od tamtego
    czasu, a ludzie dalej nie słuchaja :-)