  • Data: 2017-07-15 11:27:28
    Temat: Re: strop wylany :-)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 14 Jul 2017 22:45:20 -0700 (PDT), uciu

    > Teraz, na strop wziąłem beton z betoniarni Y (betoniarnia X nie
    > przyjmowała zleceń bo miała dużą inwestycję) i był bardzo wodnisty -
    > nawet przez małe szczeliny w deskach woda przelatywała...

    Na fakturę był beton, z certyfikatem? Może trzeba betoniarnię pogonić...

    Mi strzeliła belka na stropie i wszsytko wskazuje na to, że była wadliwa.
    Też będę walczyć z betoniarnią która belki dostarczyła, choć jak znam życie
    to stwierdzą, że ekipa uszkodziła. Dobrze chociaż, że betoniarnia z
    polecenia majstra, to może mniej będą na siebie zwalać. :P

    --
    Pozdor
    Myjk