  • Data: 2017-07-15 07:45:20
    Temat: strop wylany :-)
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    chwale się :-)

    choć do śmiechu mi nie ma:-/

    Wczoraj wylałem strop - poszło 43m3.
    Niestety idealnie nie wyszło bo w jednym miejscu jest niecka na około 1-1,5cm.
    W innym widać żebra zbrojenia - za mało w tym miejscu zawibrowałem?
    Wibrowałem buławą i potem łatą spalinową.

    Niestety pojawiają się już rysy - głównie na granicy w/w niecki. Na pewno nic w tym
    miejscu nie siadło - miałem pomierzone pomieszczenia dalmierzem i wymiar jest ten
    sam.
    Pielęgnacja była również właściwa bo zraszacze lały prawie cały czas i beton nie
    przeschnął ani razu. Nocke spędziliśmy na budowie by to nadzorować.

    Ogolnie nie wiem czy to nie wina betonu...
    Na płyte przyjechał z betoniarni X i był mega gęsty, pół suchy i nie było ani jednego
    pęknięcia.
    Teraz, na strop wziąłem beton z betoniarni Y (betoniarnia X nie przyjmowała zleceń bo
    miała dużą inwestycję) i był bardzo wodnisty - nawet przez małe szczeliny w deskach
    woda przelatywała...

    Zobaczymy, mam nadzieje ze te rysy nie są głębokie...