    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: strych bez podłogi
    Date: Thu, 11 Jun 2015 08:52:08 +0200

    Użytkownik "Marek G" napisał w wiadomości grup
    com...

    > Tam nie kłódki za 4.99. Tam jest taki sprytny zamek na wkrętak albo
    > inny kawałek żelaza.
    > Ale obecnie nie chodzi o ochronę mienia.
    > Taki nieuzytkowy strych to swietne miejsce na zabawę dzieciaków i
    > któreś może bezprawnie! wpaść do/na mnie przez sufit.

    Uporządkujmy:

    Strych użytkowy (w tradycyjnym rozumieniu - taki do wieszania prania i
    trzymania gratów) jak najbardziej musi mieć podłogę i lokatorzy powinni mieć
    do niego dostęp. A przy okazji trzymanie gratów jest zakazane ze względu na
    przepisy pp.

    Strych nieużytkowy (jako nazwa przestrzeni nad ostatnia kondygnacją)
    oczywiście podłogi mieć nie musi, ale nikt nie ma prawa tam przebywać poza
    pracami remontowymi/instalacyjnymi. Dlatego pianie o bawiących się dzieciach
    nie ma sensu - nie mają prawa tam być tak samo jak nie mają prawa być na
    dachu. Problemem nie jest brak podłogi tylko brak zabezpieczenia wejścia a
    to jest obowiązkiem administratora.

    Pozdrawiam
    Ergie