  • 1. Data: 2010-11-09 13:14:43
    Temat: styrodur a myszy - bać się?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    Cześć,
    zamierzałem zasypać ocieplenie ze styroduru tym co wykopałem (glina z
    kamieniami). Ktoś mnie jednak postraszył, że choć kamienie nie powinny
    uszkodzić izolacji to zagnieżdżą się w niej myszy. Co o tym sądzicie?
    Czy folia kubełkowa ma w takim wypadku sens? Myszy z nią też sobie (IMO)
    poradzą.

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2010-11-09 13:34:21
    Temat: Re: styrodur a myszy - bać się?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 9 Lis, 14:14, shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> wrote:
> [...]
    > uszkodzić izolacji to zagnieżdżą się w niej myszy. Co o tym sądzicie?
    > Czy folia kubełkowa ma w takim wypadku sens? Myszy z nią też sobie (IMO)

    Ja przez podobne obawy dalem zwykly styropian + siatka + klej +
    dysperbit.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2010-11-09 13:36:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.11.2010 14:34, Adam Szendzielorz pisze:

    > Ja przez podobne obawy dalem zwykly styropian + siatka + klej +
    > dysperbit.

    Myszy jak myszy - sąsiadowi w tym takim błękitnawym styropianie
    (cokolwiek to było) wielkie gniazda wyżarły... mrówki.

  • 4. Data: 2010-11-09 13:52:42
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    mnie przy końcówce prac (juz zatynkowany) mysz sie wpakowala w styropian -
    znalazla sobie droge gdzies i mieliła. dobra godzine czy dwie ja probowalem
    wykurzyc. finalnie sie udalo...ale czy gdzies indziej nie wlazla inna franca
    to sie nie dowiem...

  • 5. Data: 2010-11-09 14:06:05
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-11-09 14:52, Michał Gut pisze:
> [...]
    > - znalazla sobie droge gdzies i mieliła. dobra godzine czy dwie ja
    > probowalem wykurzyc. finalnie sie udalo...ale czy gdzies indziej nie

    Kurcze... niedobre wieści.. myślałem, że szybko to okleję o obsypię
    przed zimą.. Nie wiem czy zdążę zrobić siatkę i klej przed zimą.

    PZDR
    Shaman

  • 6. Data: 2010-11-09 14:33:43
    Temat: Re: styrodur a myszy - ba&aelig; si&ecirc;?
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

    > Kurcze...  niedobre wie&para;ci..  my&para;la&sup3;em, &iquest;e szybko to
    oklej&ecirc; o obsypi&ecirc;
    > przed zim&plusmn;..  Nie wiem czy zd&plusmn;&iquest;&ecirc; zrobi&aelig;
    siatk&ecirc; i klej przed zim&plusmn;.

    > PZDR
    > Shaman

    Ja mam na to swoja teoryje.
    Mysie gniazda nie raz widzialem i one maja to do siebie, ze musza miec
    srednice okolo 10 cm. Nigdy nie widzialem gniadka mniejszego lub
    zorientowanego pionowo. Dlatego uwazam, ze jesli tego styro nie jest grubiej
    od 2 cali czyli 5 cm to myszy sie w nim zgniezdzic prawa nie maja. Mysia mama
    ma to zakodowane w genach i wie, ze jej potomstwo a ma ich tych malych do 8
    sztuk, nie pomieszcza sie w gniazdku o srednicy 5 cm wiec zapewne poszuka
    sobie innego miejsca.
    Pzdr.
    Tornad

  • 7. Data: 2010-11-09 14:51:20
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-11-09 15:33, Tornad pisze:
> [...]
    > sztuk, nie pomieszcza sie w gniazdku o srednicy 5 cm wiec zapewne poszuka

    Tyle że mój styrodur ma 8cm. Co jeśli jakaś mysia mama obliczy, że to
    wystarczy? :)

    PZDR
    Shaman

  • 8. Data: 2010-11-09 14:52:27
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tyle że mój styrodur ma 8cm. Co jeśli jakaś mysia mama obliczy, że to
    > wystarczy? :)

    Podnieś cenę najmu...wykończysz ją finansowo.

    Marek

  • 9. Data: 2010-11-09 16:53:14
    Od: hk <h...@k...pl>

    W dniu 2010-11-09 15:51, shaman pisze:

    > Tyle że mój styrodur ma 8cm. Co jeśli jakaś mysia mama obliczy, że to
    > wystarczy? :)

    Czym kleiłeś? Ile wychodziło tego czegoś na m2?

  • 10. Data: 2010-11-09 16:59:24
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

> [...]
    > uszkodzić izolacji to zagnieżdżą się w niej myszy. Co o tym sądzicie?
    > Czy folia kubełkowa ma w takim wypadku sens? Myszy z nią też sobie (IMO)

    trzeba w obejsciu miec kota