    Date: Tue, 11 Aug 2015 00:11:09 +0200 (CEST)
    From: XL <i...@g...pl>
    Subject: Re: susza.
    Newsgroups: pl.rec.ogrody

    "Dirko" <j...@w...pl> Wrote in message:
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Hejka. Leszczyna to twardy zawodnik.

    > a) zwrócić się do najwyższej instancji o pomoc:
    >
    > ..."Ściśni wilgotne chmury świętą ręką swoją,
    > A ony suchą ziemię i drzewa napoją
    > Ogniem zjęte; o, który z suchej skały zdroje
    > Niesłychane pobudzasz, okaż dary swoje!..."
    >
    > b) zamówić beczkowóz i przywieźć wodę z rzeki czy jakiegoś bajorka i
    > lać, żeby całkiem nie uschły.
    > Pozdrawiam upalnie Ja...cki

    Rady od d...urnej strony, jak zwykle. I caly staw na nic, kiedy
    wyleje sie go wprost na przesuszoną glebę. Woda spłynie byle
    gdzie, a reszta wyparuje, zanim na tyle nawilży wierzch, że
    zacznie w ogóle wsiąkać. Że podlewać, to jasne, ale wazne JAK.
    Opisałam to post wyżej.
    --
    XL

    ----Android NewsGroup Reader----