  • Data: 2011-09-10 20:25:09
    Temat: Re: szara reneta nie kwitnie
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-09 16:00, skryba ogrodowy pisze:
    > Użytkownik "Krycha"<k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (...)

    > Wydaje mi się, że ten górny konar dzieli się na dwie gałęzie.
    > Jako, że fotka niezbyt szczególowa to zrobiłbym cięcie alternatywne.
    > Krótszą przyciąłbym do 15.09 w taki sposób;
    > http://42.pl/u/2ET5
    >
    > a dłuższą po zimie skróciłbym na jej długości o 2/3
    >
    > Tak czy owak opryskałbym również mocznikiem
    >
    > w stężeniu 1,5% gdy zgubi 20% liści.
    >
    > Gdy zgubi 80% liści powtórzyć w stężeniu 5%

    Przycinałam gałęzie od kilku lat, nawet zastanawiałam się
    czy powodem "niekwitnięcia" jest coroczne cięcie, którego może nie być
    może ta odmiana nie lubi.
    I w ostatnich dwóch latach cięłam bardzo umiarkowanie.

    Z tym mocznikiem musiałaby poeksperymentować.

    Pozdrawiam Krycha.
    --
    "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    zmienia poglądów, zmienia autorytet.."