  • 11. Data: 2022-03-24 00:12:16
    Temat: Re: szara woda odzysk wody
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 23 marca 2022 o 23:58:20 UTC+1 adam napisał(a):

    > To pytanie pojawia się regularnie co około 1,5 - 2 lata. I za każdym
    > razem zastanawiam się po co? Czy na tym można zaoszczędzić tyle, żeby
    > wykupić choćby all inclusiv w Pcimiu? Nie da się. Więc po co?
    Znam ktoś kto lubi ryby łowić. Niby nic specjalnego bo wielu tak robi. Ale ten co go
    znam ryb nie je bo nie lubi.

  • 12. Data: 2022-03-24 12:40:36
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W środę, 23.03.2022 o 21:16, Zenek Kapelinder napisał:

> [...]
    iki-potstill-elektryczny-11331345320
    > Jak zwykle niezwykle merytoryczne odpowiedź kundla. Na dodatek nie potrafiącego
    tworzyć zdań złożonych.

    To nie dla ciebie dziadu bałucki ty ze zdemenciałym móżdżkiem,
    w tę i nazad ganiany zygzakiem po Limance przez miejscową damę
    z pistoletem.

    --
    Bałuty to stan umysłu.
    https://expressilustrowany.pl/lodz-godz-1510-ul-lima

  • 13. Data: 2022-03-24 13:43:20
    Od: Runt <t...@b...prv>

    W dniu 2022-03-24 o 12:40, Collie pisze:
> [...]
    >
    > To nie dla ciebie dziadu bałucki ty ze zdemenciałym móżdżkiem,
    > w tę i nazad ganiany zygzakiem po Limance przez miejscową damę

    W dniu 2022-02-24 o 15:21, kanalia Zenek Kapelinder ujada na
    pl.soc.polityka:

    "Tak rakietami porzuca gdzie będzie musiał. Taka ma doktrynę
    prowadzenia wojny. Nie jest tajna. Jeśli ja wiem że Rosja może użyć
    broni w dowolnym miejscu na ziemi jeśli uzna że jest stamtąd
    zagrożona to ci od wojny na Ukrainie też to powinni wiedzieć. Nie
    bombardują miast i wsi tylko składy broni i pasy startowe. Uważam że
    jeśli ludzie żyjący na jakimś obszarze chcą stworzyć własne państwo. I
    są przesłanki że mogą sobie poradzić. To należy dać im taka możliwość a
    nie wysyłać na nich wojsko żeby siła ich zatrzymać. Ukraina wysłała
    wojsko żeby spacyfikowało krnąbrnych mieszkańców okręgu Ługańskiego i
    Donieckiego. To wtedy według ciebie było w porządku? Słyszałeś że jak
    Krym wrócił do Rosji to powstała tam partyzantka czy raczej ludzie byli
    zadowoleni jak dostali zaległe wynagrodzenia i podwyżki pensji?

    Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 14. Data: 2022-03-24 13:44:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 24 marca 2022 o 12:40:40 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    > To nie dla ciebie dziadu bałucki ty ze zdemenciałym móżdżkiem,
    > w tę i nazad ganiany zygzakiem po Limance przez miejscową damę

    Znowu się żoną chwalisz. Jak nie do mnie to znaczy że masz innych za debili i dla
    nich możesz pisać po polskiemu.

  • 15. Data: 2022-03-24 18:47:19
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 24 March 2022 at 13:44:29 UTC+1, 4...@g...com wrote:

    iki-potstill-elektryczny-11331345320

    nowskiego-zdjecia/ar/c1-10532820
    > Znowu się żoną chwalisz. Jak nie do mnie to znaczy że masz innych za debili i dla
    nich możesz pisać po polskiemu.
    Woda nie jest szara a brudna

    Szare to jest mydło

    Brudna woda to ściek, ktory musi natychmiast opuścic dom, mieszkanie, aby zapobiec
    hodowli broni biologicznej, która unicestwie mieszkańców.

    To dlatego wokół oczyszczalni ścieków są wielkie strefy ochronne, wysokie ogrodzenia,
    zamkniete zbiorniki,
    aby pleśnie, bakterie, wirusy, grzyby i inne patogeny, jak i toksyczne związki
    chemiczne nie przeskakiwały przez płot

    Hodowla syfa w domu stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa publicznego.

    Szamba sa tylko dlatego bezpieczne bo z dala od domu i pozbawione dostępu światła
    slonecznego, dzięki czemu następuje fermentacja przy użyciu bakterii beztlenowych,
    które neutralizują pleśnie, grzyby, wirusy, bakterie, wymagające do życia i mnożenia
    sie tlenu i światła slonecznego

  • 16. Data: 2022-03-25 06:25:24
    Od: Runt <t...@b...prv>

    W dniu 2022-03-24 o 13:44, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:

  • 17. Data: 2022-03-26 09:59:45
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 23.03.2022 23:58, adam wrote:
    > To pytanie pojawia się regularnie co około 1,5 - 2 lata. I za każdym
    > razem zastanawiam się po co? Czy na tym można zaoszczędzić tyle, żeby
    > wykupić choćby all inclusiv w Pcimiu? Nie da się. Więc po co?

    Może niektórzy mają problem po prostu z dostępem do tej wody (jakiś
    domek na działce w lesie albo właściciel podniósł czynsz i zakręca
    kurki) - strzelam.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2022-03-26 13:27:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 26 marca 2022 o 09:59:46 UTC+1 Mateusz Bogusz napisał(a):
    > Może niektórzy mają problem po prostu z dostępem do tej wody (jakiś
    > domek na działce w lesie albo właściciel podniósł czynsz i zakręca
> [...]
    a moze nie chodzi o jakies supr oszczedzanie wody bo w Polsce jest ono bez sensu.
    Wody do celow bytowych mamy wystarczajaca ilosc. jesli mamy niewiele to do celow
    przemyslowych zwlaszcza dla rolnictwa. Takie jest oficjalne stanowisko roznych
    zielonych. z tym ze oszczedzanie wody w domu nic nie zmienia jesli idzie o uprawy
    rolne. a z woda w rolnictwie chyba nie jest tak zle jesli jestesmy jakimś swiatowym
    producenyem zywnosci. To jesli nie wiadomo o co chodzi to zapewne chodzi o pieniadze.
    150 litrow dziennie zuzywa statystyczny Polak. Z tego ze trzy litry ma zwiazek z
    odzywianiem. Jeśli na mycie zużywa się 40 litrów dziennie. Szału z oszczędzaniem kasy
    nie ma ale własnoręcznie zrobiona instalacja ma szansę się zwrócić przez dwa- trzy
    lata. Trzy letni okres amortyzacji to szybko czy wolno jesli byli tacy co jeszcze
    niedawno przy dwudziestoletnim okresie amortyzacji fotowoltaiki uważali ze warto ja
    miec? Jest jeszcze coś. Oszczędzając wodę, jeśli zbiornik jest w domu, odzyskuje się
    część ciepła jakie zostało użyte do jej podgrzania. I odzyskiwanie ciepła jest
    beznakladowe.