  • Data: 2015-07-22 20:24:33
    Temat: Re: szczelne polaczenie przewodow
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-22 o 14:59, Krzysztof Garus pisze:
    > hej,
    >
    > Jak polaczyc przewody tak aby mozna bylo polaczenie zanurzyc we wodzie?
    >
    > Mialem polaczenie kabla z przewodem pompy w przepompowni do kanalizacji. I to
    polaczenie bylo w puszce pod deklem studzienki. Na oko klasa IP67 ;) Rozwiazanie to
    od poczatku (nomen-omen) smierdzialo mi fuszerka, ale na powierzchni nie mialem
    zadnego slupka do ktorego moglbym puszke przymocowac.

    > No i teraz nawalnica, dlugi czas bez pradu, intensywne opady i zalalo. Jak prad
    wrocil to roznicowka pstrykla.

    > bajcik

    Opaska termokurczliwa z silikonem, jak tu kolega wcześniej podpowiadał.

    Pozdrwaiam,
    MW