  • Data: 2016-02-09 12:39:02
    Temat: Re: szuflady mebli kuchennych
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-02-08 o 22:36, Krzysztof Garus pisze:
    > Przymierzam się pomału do zaczęcia kuchni.
    > Widzę że szuflady można zrobić albo po staremu (skrzynki+prowadnice) albo systemowe
    boczko-prowadnice.

    > Jak wygląda użytkowo i cenowo porównanie tych obydwu alternatyw?

    Rozumiem, że nie sam będziesz robił te meble, tylko zlecisz komuś?
    Szuflady "po staremu" będą na 99% dużo płytsze od tych systemowych. U
    mnie zrobili takie szuflady i gdyby nie to, że graty, które w starych
    meblach bez problemu mieściły się w szufladzie, a w nowej nie chciały,
    to bym się nie zorientował, że szuflady mają tylko 40 cm głębokości - i
    to 40 mierzone na zewnątrz.
    Szuflady systemowe, przynajmniej te, które widziałem są głębsze i lepiej
    wykorzystują przestrzeń szafek.
    Jacek