    From: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: tak a propo podłogi
    Date: Tue, 10 Jan 2017 13:44:22 +0100

    Bez przesady, no chyba, że ktoś podłogę traktuje jak lakier samochodu.
    Po 3-5 latach panele z paździerzy i kleju pozostaną panelami z paździerzy i kleju, a
    22 milimetrów drewna pozostanie 22 milimetrami drewna.
    Tyle, że 22 milimetrów drewna można przeszlifować i jakby co położyć jeszcze jedną
    warstwę lakieru, a paneli z paździerzy i kleju to niekoniecznie.
    Mnie najbardziej zależało na grubości drewna, nie 10 mm, nie 12 mm, nie 14 mm, nie 19
    mm, lecz 22 mm.
    Jak się położysz masz dalej od cementu ;-))

    -----
    > Natomiast jakie byś nie wybrał to po tych 3-5 latach podłoga będzie wyglądać na
    zużytą co bys nie położył i czym nie pomalował.