  • 11. Data: 2013-01-29 20:07:41
    Temat: Re: tania wiertarka sds
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    news:510753ca$0$1230$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To sie robi bez udaru.

    No właśnie.
    Nie wyobrażam sobie mojego pneumatyka z tymi marnymi w sumie 2,2J na płytce.
    A co jakości wiercenia - przecież to wiertło wierci.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2013-01-29 20:20:36
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    > To sie robi bez udaru.

    Wypróbuj swój pomysł na gresie...
    w/k

  • 13. Data: 2013-01-29 20:22:14
    Od: p...@t...pl

    http://www.narzedziak.pl/condor-wiertlo-do-szkla.htm

  • 14. Data: 2013-01-29 20:38:49
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Wypróbuj swój pomysł na gresie...

    Jasne.. pneumatykiem...
    Udarem ale słabym,.
    Najlepiej wiertło diamentowe. Albo porządna widia, wolne obroty i chłodzić

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2013-01-29 20:54:57
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

> [...]
    >
    > Jasne.. pneumatykiem...
    > Udarem ale słabym,.
    > Najlepiej wiertło diamentowe. Albo porządna widia, wolne obroty i

    I tak wątek się zaczął nt taniej wiertarki.
    A kończy na osprzęcie wielokrotnie droższym od omawianej maszynki.
    w/k

  • 16. Data: 2013-01-29 21:02:31
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik adam napisał:
    > Witam,
    > Potrzebuje kupic wiertarke z systemem sds. Zdecydowalem sie na tani
    > marketowy model. Jednak kazdy market sprzedaje wiertarki o roznych
    > parametrach.
    > Co jest istotne przy zakupie takiej wiertarki? Moc, a moze sila mlota?
    > Zastosowanie to wiercenie dziur w scianie w bloku.

    Potrzebuję kupić młotek. W sklepie mają taki 200g i taki 5 kg. Który
    jest lepszy?

    To mniej więcej poziom twojego pytania. Każde narzędzie, o ile jest w
    miarę poprawnie wykonane - jest dobre do prac do których je przewidziano
    i złe do prac do których go nie przewidziano. Młotowiertarką z silnikiem
    osiowym zahetasz się wiercąc wiertłem 24 w porządnym betonie.
    Młotowiertarką SDS-plus z silnikiem pionowym zahetasz się wiercąc sto
    otworków pod kołeczki w suficie... Do jednej pracy potrzebna wiertarka
    mocna i ciężka (24 mm w betonie), do innej w miarę lekka i poręczna
    (setka otworów 6 mm pod kołki).

    Określ najpierw co chcesz tą wiertarką robić!

    --
    Darek

  • 17. Data: 2013-01-29 21:44:06
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > chłodzić.
    > I tak wątek się zaczął nt taniej wiertarki.
    > A kończy na osprzęcie wielokrotnie droższym od omawianej maszynki.

    Przecież wiertarka wystarczy tania do gresu.. w czym problem?

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2013-02-01 11:17:36
    Od: rrr <r...@r...poczta.onet.pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > taką którą Ci wymienią na gwarancji. Parametrów z instrukcji i tak nie
    > bęzie trzymać. ja się bałem - kupiłem za 500zł. kup za 150 też
    > wystarczy. Jak masz super twarde sciany to najpierw zrobisz dziurkę
    > wiertłem 6 potem większą.

    W tydzień zamiast w 15 minut :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 19. Data: 2013-02-23 07:51:38
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "adam" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Co jest istotne przy zakupie takiej wiertarki? Moc, a moze sila mlota?
    > Zastosowanie to wiercenie dziur w scianie w bloku.

    większość marketowych pneumatyków ma 1,7 J udar co wysatcza do kucia i
    wiercenia na amatorskim poziomie (czyli nie jest istotny czas wykonania
    dużej pracy). Znajdź sobie coś co będzie miało regulację obrotów, i sensowne
    gabaryty i wagę. Z silnikiem umieszczonym osowo chwalono tu eurotecha, z
    dolnym silnikiem cokolwiek z marketu co będzie miało metalową obudowę, ale
    przeważnie nie mają one regulacji obrotów. Wybór należy do Ciebie.

    Jeżeli chcesz pracować wiertarką codziennie - nie kupuj zielonego boscha.

  • 20. Data: 2013-02-23 13:21:28
    Od: p...@t...pl

    Z taniochy McAllister(chyba tak się nazywa) jest mocny.