    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 26 Apr 2016 03:53:04 -0700 (PDT)
    Subject: Re: technika stawiania szalunku do monolitu
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 kwietnia 2016 15:58:23 UTC+2 użytkownik jedenptak napisał:

    > Chce najpierw nabić deski(ściana-koryto podciągu?) a potem dopiero
    > stemplować. Ja nie wiem, ale mnie się to wydaje jakoś "od du.. strony".
    > Nie mam pojęcia jak to bedzie szło, ale jestem pełen obaw, mnie się to
    > całkiem nie widzi.

    Moim zdaniem dobrze mowi :) Ja mialem Fachowca (przez zajebiscie duze F bo
    to byl naprawde mega facet), ktory robil to tak.. Chyba najlepiej pokaza
    fotki:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=716
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=720
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=722
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=678

    Ogolnie to tu jest cala galeria (acz w/w to najwazniejsze chyba foty):

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=665

    Przy drugim stropie to juz cykalem na gotowo po zbrojeniu:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=963

    Ogolnie facet zaczynal od szalunku na zewnatrz, potem ustawial ta jedna deche
    od srodka i to generalnie ona wyznacza poziom przyszlego stropu. Potem
    kladl kantowki, stemplowal po brzegach, dalej kladl na to dechy i dopiero
    na sam koniec wszystko podsteplowal. Kantowki byly proste wiec jak ulozyl
    je prosto do tej wewnetrznej deski, ktora wyznacza poziom stropu to i cala
    reszta nie trzeba sie martwic bo wychodzi prosto.

    Facet sam w pojedynke zaszalowal 170m2 stropu w 3 dni wiec to jest na pewno
    najszybsza mozliwa metoda :)) Goscie na budowie obok cala ekipa w kilka
    osob zaczeli w tym samym czasie co on i jak on skonczyl to oni nawet w polowie
    nie byli ;) Szacun do niego mam do dzisiaj za ta robote - jakbym kiedys
    budowal drugi raz to mam nadzieje, ze Zenek jeszcze bedzie zyl bo nie chce
    innego ciesli na budowie widziec :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.