    Date: Tue, 26 Apr 2016 17:27:21 +0200
    From: jedenptak <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: technika stawiania szalunku do monolitu

    Dnia 2016-04-26, o godz. 03:53:04
    "Adam Sz." <a...@g...com> napisał(a):

    > Moim zdaniem dobrze mowi :) Ja mialem Fachowca (przez zajebiscie duze
    > F bo to byl naprawde mega facet), ktory robil to tak.. Chyba
    > najlepiej pokaza fotki:
    >
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=716
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=720
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=722
    > http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=678

    I gites instrukcja, skopiować to na jakie forum muratora, bo spędziłem
    kupę czasu szukając czegoś takiego i ..nic.

    Mam tylko dylemat - brak kantówek. Zastanawiam się czy mam kupować (hmm
    transport do tego) czy zrobić na dechach. Korci mnie robic na ttakich
    kantówkach (moja więźba się nie nada), ładnie to wygląda. Stemple chyba
    nie za gęsto, coś tak w okolicy 90-100cm mi się zdaje.

    Podziękował za opis.