  • Data: 2009-02-21 18:12:20
    Temat: Re: terakota w łazience na lastriko
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Halina" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6218c156-3c98-4f56-a3ef-b4f095498461@a12g2000yq
    m.googlegroups.com...

    > Jak położyć płytki w łazience na lastriko,żeby się po pewnym czasie
    > nie odważyły na jaki klej?Proszę o rade .Pozdrawiam Halina

    Lastriko pokaleczyć szlifierką, zagrubntować i na normalny klej do glazury
    kleić. Jeśli oczywiście musi to być położone na tym lastriko, bo naprawdę
    nietrudne, a mam wrażenie, że o wiele mądrzejsze będzie skucie tego
    lastriko. To najprawdopodobniej jest niezbyt gruba płyta wylana na izloacji
    z papy bądź lepiku (tak się kiedyś robiło), najtrudniej będzie to skuwanie
    zacząć, a jak już się gdzieś napocznie, to całość poleci piorunem. Wtedy
    będzie można zrobić izolację nowoczesnymi środkami i docelowa wysokośc
    posadzki w łazience będzie taka jak była (mniej więcej).

    J.